من همونیم که چند سال پیش میخواستم باشم

انگار هوایی شدی و میگی من آدمتم

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹ ب.ظ

همه چی خوب پیش میره جدیدا و امروز کلا دارم لشی میگردم و خوشحالم و رفتارمم کمی عوض شده :دی

میخوام بیشتر از همیشه گیم بزنم و هیپ هاپ گوش کنم و خیلی دوست دارم این حس رو و یه چیز که حس شوخ طبعیم بیشتر از بقیه موقع ها گل کرده و این قضیه باحالترم میکنه.

احتمالا تا دو ماه دیگه احتمالا یه موزیک میدم بیرون و همونطور که گفتم آماتور نمیرم جلو

همینطور که دارم این مطلبو مینویسم ونتونز - بریک دِ اورز رو گوش میکنم و چقد میتونم با این میوزیک حس بگیرم.

درضمن ازفردا شروع میکنم واسه تکست موزیک و بعضی تیکه هاشو مینویسم . ( ینی پست میکنم )


انگار هوایی شدی و میگی من آدمتم > یه جور مواظبمی انگار امانتتم

wantons - break the hours
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹ ب.ظ
  • Iam Jamey

نظرات  (۵)

انگار هوایی شدی و میگی من سگتم :)
پاسخ:
جیزس :))
آماتور نرو :| با موتور برو 😂
پاسخ:
:))) لول
Tanha mikhoni to in track k mikhay bedi ??? 
پاسخ:
آره
Rasti un sit cadegh.ir chi shodesh ?
پاسخ:
اونو ولش کردم :|
وبلاگت خعلی باحاله مشتی حال کردم
پاسخ:
مرسی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">