من همونیم که چند سال پیش میخواستم باشم

وِر ایز مای لایف گوین ؟

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ

مشخصه وقتی میپرسم زندگی من داره به کجا پیش میره یعنی هرچی باداباد ، نمیخوام دیگه مثل گذشته باشم و به دلیل هایی که توی زندگی داشتم از علایقام دست بکشم . نمیخوام انتخاب هایی کنم که توی اون مورد سر رشته و علاقه ندارم و فقط به یه هدف مهمی که داره دل ببندم.

مطعن شدم که هرکی به دنبال علاقه و استعدادش بره موفقتره تا اینکه به دنبال هدفی بره که فقط منفعت داره نه علاقه.

الان وقتشه کارامو جدی بگیرم از بقیه مشورت بخوام ( ولی گاهی اوقات با کسایی مشورت میکنم که منو بیشتر از راه به در میکنن ) و واقعا تعیین کنم که از زندگی چی میخوام ؟

اگه به اطرافمون دقت کنیم میبینیم خوبی ها تاثیر زیادی روی آدم میزاره و خوبی پشت خوبی انرژی های مثبتی رو منتقل میکنه برای انجام بیشتر کار های خوب.

کمک به دیگران و بقیه

کسایی رو دیدم که فقط به کسایی احترام میزارن که از خودشون بالا ترن و دوست دارن با اونا همکاری کنن تا کسایی که از هر نظر پایین تر قرار دارن

یه مدته به این فکر میکنم که چرا ؟

هنوزم دارم فکر میکنم...

این فیلم رو فراموش نکنین.

  • موافقین ۰ مخالفین ۱
  • سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ
  • Iam Jamey

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">