من همونیم که چند سال پیش میخواستم باشم

همه کاری کردم

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ب.ظ

خیلی خوبه که هرکاریو انجام بدی و از هر چیزی یه امتحانی داشته باشی و من هر لحطه میخوام بیشتر از قبل توی هر کاری تجربه داشته باشم

خیلی کارا هست که خیلی وقته تو ذهنمه و باید انجامش بدم ، خیلی علایقا و قول میدم انجامشون بدم به خودم.

الانم تابستونه و نمیدونم طبق برنامه ریزیم پیش میره یا نه ، اما واسه تابستون خیلی برنامه دارم و کلا با برنامه ام.

میترکونم!

پ.ن : فک کنم چون زیادی از خودم راضیم رفتار بقیه عوض شده بامو میپیچونن ، اما من آدم بده نیستم و اینم میدونم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ب.ظ
  • Iam Jamey

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">