من همونیم که چند سال پیش میخواستم باشم

بیخودی نمیشه فکر الکی کرد

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۱۸ ب.ظ

دیگه واقعا موخم میگوزه ُ نمیتونم تصمیم درست رو بگیرم ُ از بعضی کارام حس خوبی دارم یهو میبینم یه اثر منفی که از کارم میمونه اون حس رو خراب میکنه

کلا کسیم که تا با واقعیت رو به رو نشم و مشاوره نگیرم زیر حرف نمیرم و به بعضیا ثابت کردم واسه من هیچی مهم نیست.

آدمی نیستم که به گوه خوردن بیوفتم و مهم نیست هرچی پیش بیاد ُ میپزیرمش!!

الان که این متنو مینویسم پس فردا امتحانا شروع میشه و همش چسبیده است و من اصلا نخوندم و ترس افتادن رو دارم ولی باز پا پیش نمیزارم که بخوام بخونم و این حس بیخیالیمه.

همچین بیخیالم که از همه چی میتونم بزنم و واسم سخت نیست.

با بعضیام که فکر میکردم هیچوقت ازشون خوشم نیاد و باهاشون خوب نشم خوب شدم و درک کردم و اینم دلیلش همون مشاوره یی بود که باهاش داشتم.

خوب نیستم ولی به ظاهر چرا.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۱۸ ب.ظ
  • Iam Jamey

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">