من همونیم که چند سال پیش میخواستم باشم

الان خودمم یا قبلا خودم بودم ؟

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ق.ظ

متوجه شدم زورم زیاده و میتونم صدمه وارد کنم ، نمیدونم چرا.. (زور بازو رو نمیگم)

نمیدونم اینی که الان هستم خودمم یا نه ولی از این شخصیت خوشم میاد.. فقط باید ببینم با این روال چی پیش میاد

هیچوقت از دست کسی ناراحت نمیشم ، ولی فکر تلافی میاد به ذهنم ، و اگه همون لحظه تلافی نکنم ، مثلما دیگه هم تلافی نمیکنم.

چون از کسی عقده نمیگیرم.

ولی بعدش میدونم با کمک همه میتونم به اوج برسم و حتی به بعضیا که شاید میشناسمشون ولی دوست ندارم بشناسمشون محل نذارم..

ولی هر چی بشه من خودمم..

#غول_سر_به_زیر

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ق.ظ
  • Iam Jamey

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">