من همونیم که چند سال پیش میخواستم باشم

پست اول

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ


بعـــد از مدت ها که اینترنتم وصل شد احساس دلتنگی زیادی داشتم.

دوست داشتم برای یه هدفی تایپ کنم 

دوست داشتم اهدافمو به اشتراک بزارم یا حتی با کاربرای این دنیا (مجازی ) ارتباط برقرار کنم.

بلاخره این دسترسی رو دوباره پیدا کردم و اومدم ولی انگار شور و شوق اون موقع ها رو نداره و خیلی از دوستای نتیم نیستن

به جز اینجا با اونایی که خیلی دوستمن ارتباط دارم هنوز ولی اینجا (یاهو ، انجمن ها ، سایت و وبلاگ ها و..) حس و حال متفاوتی داره

الان هم متن خاصی برای تایپ به ذهنم نمیاد و چون اولین پست به حساب میاد همیشه ذهن آدم توی نوشتنش کم میاره.

و یه نکته که ربطی به این موضوع نداره ؛ این سریال رو هم دنبال کنید : Vikings


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ
  • Iam Jamey

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">