من همونیم که چند سال پیش میخواستم باشم

منم مثل خودشونم

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ب.ظ

بد بودن چیز سختی نیست.

اگه قراره کسی بتونه سر بعضی چیزا نامردی کنه منم میتونم.

همیشه ته همه چی یه راهی برای پاسخ دادن دارم.

ولی همه چی خوب پیش میره و همه چی میشه به نفعم.

پشت کسی هیچوقت بد نمیگم و واسه همین استرسی ندارم که پشت سرم چیزی میگن یا نه و خیلی راحتم.

هیچوقت زرنگ نبودم اما طوری شده همه فک میکنن خیلی آدم زرنگیم و بقیه چیزا

بلدم زود مود عوض کنم ! بستگی داره چی گوش کنم.

میتونم الان پا شم بندری برقصم یا بشینم از بدبختیام بگم :دی

بستگی داره چی گوش کنم.

منو موزیک عوض میکنه نه نصیحت.

!!

به تو چه

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ب.ظ
  • Iam Jamey

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">