من همونیم که چند سال پیش میخواستم باشم

همیشه یه جور نمیمونه

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ق.ظ
بعد یه مدت و کمی تجربه به این نتیجه رسیدم که تنها قدرتی که میتونه به آدم انگیزه ی انجام کاری رو بده خود باوریه
آدم میتونه هر شکلی بشه با خود باوری ، تغییرات زیادی میکنه..
امشب خودمو تو آینه دیدم ، همین صحنه رو دیدم اما با شکل و شمایل دیکه ، چند سال پیش یه شکل دیگه بودم امسال یک شکل دیگه
و همه ی این شکل و شمایل ها بر اساس خود باوری و گوش کر کردن نسبت به حرفتی مردم بوده و مطمعنم اگه من به به حرفای مردم احترام
میگذاشتم الان همون کسی بودم که چند سال پیش بودم
یه چیز دیگه هم که هست ، اعتماد به نفسم به شدت پایینه ولی جوری رفتار میکنم که کسی متوجه نمیشه و هنوز نتونستم این مورد رو درستش
کنم.
توی این مدت خیلی اتفاقا افتاده و کسایی رو دیدم که فکر آشنا شدن با همچین آدمایی رو نمیکردم و با چیزایی رو به رو شدم که ازش متنفرم.






  • موافقین ۰ مخالفین ۱
  • چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ق.ظ
  • Iam Jamey

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">