من همونیم که چند سال پیش میخواستم باشم

فرق من

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۹ ب.ظ


هیچوقت ایده هام و فکرام شبیه بقیه نبوده و به همه چیز از نظری نگاه میکنم که با اشخاص دیگه متفاوت بوده.

ولی من همین سبک بودنو دوست دارم و از آدم تکراری بودن متنفرم . خیلی خوبه که میتونم از کوچکترین چیزها سودهای بسیار بزرگ ببرم و

حتی با یه کلمه بتونم احترام رو به بقیه یاد بدم و این خیلی خوشحالم میکنه.

همه چیز رو ساده دوست دارم اما شیک و از شلوغی زیاد خوشم نمیاد ( حتی عکس بالا هم خوشم نمیاد زیادی شلوغه )

یه چند تا نکته هم هست که بعضیا باید بدونن راجبش ، اینکه شما منو آدمی که بخوای باهاش بمونی  حساب نکنی و به چشم یه آدم اضافی و

حوصله سربر ببینی ، خوب من همینم و به خاطر کسی خودمو عوض نمکینم ، من واسه خودم زندگی میکنم نه واسه بقیه 

زود از روی حرف ناراحت نمیشم و درک میکنم و اگه خطایی رخ داده گوشزد میکنم اما وقتی به توصیه هام توجه نشه مجبورم برای اینکه رنجیده خاطر نشم از اون شخص دوری کنم.

و یه چیز ، خیلیا توی اینترنت یه شخصیت دارن توی جهان واقعی یه شخصیت دیگه ؛ من هیچوقت دو گونه بودن رو ترجیح نمیدم و همین شخصی

که اینجا هستم جاهای دیگه هم همینطورم و دوست ندارم وقتی کسی منو اینجا بشناسه و توی واقعیت منو ببینه متعجب شه

(وضعیت الانم : هر آهنگی پلی میکنمو دوست ندارم هرچی باشه)


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۹ ب.ظ
  • Iam Jamey

نظرات  (۱)

Eyval khosham umad
پاسخ:
مرسی :دی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">