من همونیم که چند سال پیش میخواستم باشم

هزارتو

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۱ ب.ظ

امروز یکی از روزای شبیه به روزای دیگه امه ؛ دیگه توی حال خودم نیستم و چیزایی که بهشون اهمیت میدادم واسم مهم نیستن.

خیلی دوست دارم یه برنامه ریزی واسه خودم داشته باشم و بتونم کارای روزانه خودمو با برنامه انجام بدم اما توی برنامه ریختن بد عمل میکنم.

یا دارم نسبت به خودم دلسرد میشم یا طرز رفتار اطرافیانم باهام خوب نیست و کم کم علاقمو نسبت بهشون از دست میدم.

دیگه به خودم مایدوار نیستم و الان که فکر میکنم میبینم من قبل این میخواستم کنکورو قبول شم ولی الان دارم به آزاد نگاه میکنم.

الان همش دنبال سکوتمو دوست دارم کارامو تو سکوت انجام بدم و زیاد اهل وقت گزاشتن واسه کاری که بهش علاقه ندارم نیستم و همیشه

سر اینجور مسائل با خونواده دعوام میشه و تا آخر اون روز از خودم بدم میاد و روزم خراب میشه و این روال واسه ی همه ی روز ها ادامه داره.

وقتی فکر میکنم قراره امروز چه کاریو انجام بدم حالم عوض میشه و یه حالت تنفر ایجاد میشه که کل اون روز رو خسته ام میکنه.

ریشامو نزدم و اصلاح نکردم خودمو و زیاد علاقه ندارم به این کار و راستش کم کم داره ازش خوشم میاد ولی من اینشکلی نبودم

نمیدونم این تغییراتی که داره به وجود میاد ناشی از چیه و قراره بعدش آدم بده باشم یا خوبه ولی همچنان میخوام زود تموم شه و نتیجه این

تغییرات رو زودتر ببینم و از این حالت در بیام.

"امکان داره همه مسخره ت کنن ؛ کمن اونایی که تورو تشویقت کنن" علی اوج - پازل

این تشویق نکردنها آدمو کور میکنه و از انجام کاری که شاید یه زمانی اهمیت زیادی میدادم بهش جلوگیری میکنه.

الانم که دیگه خودمم نمیدونم چیو دوست دارم چیو نه و یه سردرد عجیبی میاد توی سرم و شبا با خوشحالیه این که امشبم با هندزفری موزیک گوش میکنم ، میخوابم

دست کم روزام تکراریه مثل این که یه سریال رو بار ها و بار ها ببینی و بفهمی توی فلان ساعت چه اتفاقی میافته و به امید ایجاد تغییرات حتی اندک

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۱ ب.ظ
  • Iam Jamey

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">