من همونیم که چند سال پیش میخواستم باشم

همه چیز خوب پیش میره

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ب.ظ

تا الان همه چیز بر وقف میلم داره پیش میره و حرفه ای که میخواستم و بدست آوردم و شاید خیلی چیزایی که قبلا آرزوش رو داشتم داره جور میشه

و همش مدیون دوستامم که توی این راه خیلی کمکم میکنن.

وبسایتم به زودی راه اندازی میشه در مورد طرای گرافیک و فعالیتم رو اونجا شروع میکنم و خوبه که سرم شلوغه وقتی پای پی سی میشینم.

نمیتونم بگم که چقد از شخصیت حمید صفت خوشم اومده و سبک و موزیکاشو دوست دارم و خوبه هرکسی همه جا خودشو همونطور که هست نشون بده بشه الگویی برای بقیه.

موزیکاش باعث شد به ایران بیشتر افتخار کنم.

سریال جدیدی رو که شروع کردم Game of thrones خیلی جالبه و پیشنهاد میکنم ببینینش و خیلی فیلم و سریال هست که ندیدمشون و با این مشغله ها ، دعا میکردم کاش روز طولانی تر بود و جای 24 ساعت 48 ساعت یا بیشتر بود تا میتونستم به بقیه چیز ها هم برسم و من اگه نشستم پا پی سی یه پلک بزنم شب شده و هیچکاریم نکردم :|

ولی بازم این شرایطو دوست دارم و از بیکاری بدم میاد.

+عکس زیر هم ربطی به موضوع نداره ولی خودم خیلی دوستش دارم

  • موافقین ۰ مخالفین ۱
  • دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ب.ظ
  • Iam Jamey

نظرات  (۱)

خوشحالم که همه چیز داره خوب پیش میره برات ^_^ جدی میگم
و میدونی چیه؟ :)) ما باس بریم پلوتو زندگی کنیم! نمیدونم هر روزش چنو ساعته ولی یه سالش خیلی روزه! :))
پاسخ:
:)) دقیقا ، اینجوری باشه آدم به همه کارای خودش میرسه و مهمتر از همه وقت برای استراحت هم داره :دی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">